⚠️ Būt pamanāmam Klientam esošo ierobežojumu laikā ⚠️

Digitālā Mārketinga Transformācija 2021

Piesakot dalību līdz 1.jūnijam 400 EUR. Pēc tam 460 EUR
Kur
Tiešsaistē, Zoom
9:00 - 13:00
Kad
10.; 11.; 17. un 18. jūnijs

4 nodarbības, katra 4 stundas
Kāpēc
!!! Mūsu ikdienas ieradumi un veidi, kādos meklējam risinājumus un iegādājamies pakalpojumus/preces strauji mainās
!!! Būtiski mainās arī veids, kā klienti atrod ceļu pie mums un iegādājas mūsu pakalpojumus/produktus
!!! Rakstīto informāciju aizstāj video, gari, pētnieciski izklāsti tiek pretstatīti īsiem saukļiem/sloganiem!
!!! Nekad nav bijis tik viegli sasniegt potenciālos klientus, un nekad nav bijis tik grūti atrast un uzrunāt savu īsto klient


Kam paredzēta Meistarklase
Profesionāļiem, kuru ikdiena saistīta ar jaunu Klientu piesaisti, alternatīvu pārdošanas kanālu attīstību vai esošo Klientu Cross vai Upsales veicināšanu
💪 Lai iegūtu Pārliecību kā rīkoties Šobrīd aktuālajos Digitālā mārketinga kanālos
💪 Lai definētu savu ideālo klientu un radītu piemērotāko ceļu būt sadzirdētam un atrodamam
💪 Lai apgūtu, kā un kad uzrunāt savus klientus Digitālajos mārketinga kanālos
💪 Lai izprastu viena jauna klienta piesaistes izmaksas un invastīcijas katrā Digitālā mārketinga kanālā
💪 Lai izveidotu pats savu procesu nepārtrauktai klientu piesaistei
Meistarklases programma
BIZNESA DIGITĀLĀS KLĀTESAMĪBAS AUDITS
Līdzšinējās uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas audits:
Call To Action;
Local SEO - Profile;
WWW lapa - WooRank;
Social and Search Marketing;
E-mail marketing;
Google Analytics un FB Pixel
Digitālā mārketinga kanāli:
Google My Business;
Facebook Business;
www.domēns - NIC.LV;
Instagram Business;
Twitter Business;
Linkedin Business;
Pinterest Business;
Yandex Business;
Facebook Shop;
Google My Business Products;
u.c.
KLIENTU PIESAISTES KANĀLI UN PĀRDOŠANA
Klienta ceļš (Customer Journey):
Social;
Search;
E-mail;
Direct Response Marketing;
Other
MĒRĶI, VĪZIJA, KPI
Pamatjautājumi: Kam? Ko? Kā? Kāpēc Tu?
Reach: (Auditorija);
Act (Klientu datu/datubāzes);
Conversions: Rezultatīvās darbības/pieteikumi/pirkumi);
Engage: (Klientu iesaiste)
RACE modelis
TAVS IDEĀLAIS KLIENTS
Kas ir tavs klients, ar kuru tu vēlies strādā un kam tu vari palīdzēt?
Vai tu savu klientu atpazītu, ja satiktu biznesa pusdienās?
Avarat modelis
TAVA KLIENTA CEĻŠ
Problem definition;
Information search;
Alternative evaluation;
Purchase decision;
After sales evaluation
Komunikācijas kanālu un satura sagatavošana visa Customer Journey garumā
    NOKĻŪSTAM / DODAM / EJAM PIE KLIENTIEM. KLIENTU PIESAISTES SISTĒMAS IZVEIDE
    Satura Publicēšana Online
    Viena pilnvērtīga klientu ceļa publicēšana online no problēmas līdz pirkumam
    NOKĻŪSTAM / DODAM / EJAM PIE KLIENTIEM. PREZENTĀCIJA UN TIKŠANĀS AR KLIENTIEM
    Klientu ceļa prezentācija potenciālajiem klientiem
    Darbs grupās, Atgriezeniskā saite,Ieteikumi tālākai attīstībai!
    REZULTĀTU ANALĪZE UN UZLABOŠANA. Rezultātu Feedback!
    Zoom tikšanās 30 dienas pēc kursa noslēguma. Rezultātu analīze un uzdevumi tālākai attīstībai!
    Tikšanās grupā vai individuāli
    Meistarklases pasniedzējs
    Jānis Lielmanis

    Produktu attīstība:
    Latvijas Tālrunis, Tet, ZL.LV, Pilseta24.lv, Abc.lv,
    Medicine.lv, Blaticexport.com, Firmas.lv

    Pieredze mārketinga mācību vadīšana:
    Latvija, Lietuva, Vācija, Baltkrievija, Krievija

    Praktiskā pieredze:
    Vairāk kā 300 veiksmīgi realizēti klientu piesaistes projekti;
    Vairāk nekā 800 mājaslapu izstrāde un uzturēšana;
    1500+ Google My Business profilu izveide un attīstība;
    150+ Google adwords (google ads) reklāmas kampaņu izveide un apkalpošana;
    Mājaslapu SEO, satura mārketinga, sociālo tīklu kontu un maksas reklāmu izveide
    Atsauksmes par Jāņa vadītajām mācībām 👍
    Evija Saltā
    abc.lv, medicine.lv, building.lv,
    balticexport.lv, telesales vadītāja
    Jānis vienkāršiem vārdiem prot izskaidrot sarežğīto, kas ir liels retums. Ar labi sagatavotu prezentāciju spēj panākt katra dalībnieka aktīvu iesaisti un līdzdalību. Harizmātisks, prot aizraut klausītāju un, iespējams, ir viens no labākajiem profesionāļiem digitālajā mārketingā
    Jānis Āboltiņš
    25.kadrs - reklāmas internetā, vadītājs
    Mums ar Jāni Lielmani ir bijusi izcila sadarbība projektu attīstības un ražošanas procesu strukturēšanā. Ja sarežģītas lietas, kuras jāatkāro tūkstošiem reižu, ir jāievieto īsās, saprotamās shēmās, Jānis Lielmanis būs īstais cilvēks, kurš to izdarīs. Vienlaikus viņam ir augsts kompetences līmenis visos jautājumos, kas saistīti ar internetu, reklāmām un digitālo mārketingu. Jānis Lielmanis ir komunikāciju meistars - gan tehnisko komunikāciju, gan cilvēcisko komunikāciju jomā
    Lauris Klagišs
    SIA Datu aizsardzības speciālists, valdes loceklis
    Ar Jāni Lielmani aktīvi sadarbojāmies mūsu mājaslapas www.datuspecialists.lv izstrādes stadijā. Jānis sniedza padomus gan domēna izvēlē, gan mājaslapas satura veidošanā, gan SEO optimizēšanā, lai mājaslapa Google meklētājā būtu atrodama labā pozīcijā. Samērā īsā laikā mājaslapa sasniedza ievērojamu apmeklējuma pieaugumu, kā arī joprojām ir atrodama Google topa augšpusē, meklējot pēc atslēgas vārdiem "datu aizsardzības speciālists" (kas arī bija mūsu mājaslapas izstrādes mērķis). Tāpat, no Jāņa Lielmaņa esam saņēmuši noderīgus padomus un ieteikumus arī saistībā ar citiem digitālā mārketinga rīkiem un kanāliem (Google My Business, Facebook, utt)
    Valdis Vikmanis
    RIMI Baltic, mārketinga digitālo projektu vadītājs
    Ar Jāni Lielmani ir bijusi sadarbība pie visiem "Latvijas Tālrunis" digitālajiem projektiem, kur mums abiem bija lieliska iespēja vienam no otra mācīties. Jāņa stirpā puse ir "big picture" redzējums, un tādējādi ir krietni vieglāk izveidot konkrētā projekta detalizētu plānu. Savukārt tas dod lielisku iespēju ļoti precīzi aprēķināt projekta tāmi, jo varam aprēķināt programmētāju, dizaineru, UX speciālistu utt. darba apjomu. Jāni raksturo trīs vārdi: kompetents, zinošs, līderis
    Dmitrijs Koļesņikovs
    SIA Dikolat, vadītājs
    Patīkami strādāt ar Jāni Lielmani. Mēs esam apmierināti ar darbu kvalitāti. Operatīvi, kvalitatīvi, ne pārāk dārgi. Tika izpildītas visas mūsu vēlmes, un rezultātā mēs ieguvām funkcionālu internetveikalu ar lielisku dizainu. Godīgi sakot, nebijām gaidījuši tik izcilu rezultātu. Arī turpmāk izmantosim viņa pakalpojumus, kā arī ieteiksim viņu saviem draugiem un biznesa partneriem
    Viktors Pedčenko
    ABSI Latvia, pārdošanas vadītājs
    Praksē balstītas mācības. Jānis 16 stundu laikā nodeva 20 gadu laikā krāto pieredzi - skaidri, saprotami un vienkārši. Šīs ir katra vadītāja nepieciešamais prasmju un zināšanu komplekts 21.gs. Un vēl vairāk - jau mācībai laikā izstrādāju mērķus un guvu rezultātus digitālajā mārketingā

    Sadarbojāmies ar Jāni Lifepower projektā. Augstas klases experts

    Posted by Kaspars Cveigelis on Otrdiena, 2020. gada 14. janvāris

    Ļoti profesionāli jautājumi izskaidroti saprotamā valodā, aktuāla tēma jebkuram uzņēmējam, ražotājam un pakalpojumu sniedzējam. Paldies! Labprāt noklausīšos vēl līdzīgus kursus.

    Posted by Ivars Geiba on Trešdiena, 2020. gada 16. decembris

    Paldies Jānim par radošo pieeju, padomiem un motivāciju.Tik daudz aktuālas informacijas, tik īsā laikā! Var just ka profesionāls īstajā vietā.

    Posted by Svetlana Novika on Trešdiena, 2020. gada 22. janvāris

    Superīgas apmācības! Nevis tikai teorija , bet praktiski tiek parādīti knifiņi Digitālajā mārketingā! Man parādīja kā...

    Posted by Gunita Luste on Ceturtdiena, 2019. gada 5. decembris

    Ar lielu interesi klausījos visās kursu nodarbībās. Visa informācija ar praktiskiem, aktuāliem un asprātīgiem piemēriem, kā arī ar praktiskiem darbiem. Ja būs iespējas, tad ļoti labprāt apmeklēšu vēl.

    Posted by Ilmārs Misa on Ceturtdiena, 2019. gada 5. decembris