25. augusts / 9:00 -16:30

Efektīva komunikācija jaunuzņēmumā - ceļš uz panākumiem

Kā jebkurā uzņēmumā, arī startupā va jaunuzņēmumā viena no galvenajām veiksmes atslēgām ir komunikācija. Uzņēmumi, kas (laicīgi) pievērš uzmanību gan iekšējai, gan ārējai komunikācijai, darbojas efektīvāk – tas ļauj uzņēmumā mazināt trauksmi, vidējā un ilgtermiņā arī ietaupīt un pievērsties svarīgajam ne tikai "degošajam". Gudrs un uz nākotni vērsts uzņēmējs vai vadītājs vienmēr apzināti pievērsīs uzmanību kā notiek komunikācija dažādos organizācijas līmeņos un kontaktpunktos, lai pieņemtu pareizus lēmumus un virzītu uzņēmumu uz jauniem horizontiem.

Pievērst uzmanību komunikācijai nekad nav par ātru vai agru. Pievienojies, lai veidotu un pilnveidotu sava uzņēmuma komunikācijas kultūru.
Mērķauditorija
Jaunuzņēmumu dibinātāji, vadītāji, darbinieki

"Jau gandrīz" jaunuzņēmumu dibinātāji, potenciālie vadītāji un darbinieki

Jaunu risinājumu veidotāji, kas vēl nav izlēmuši par uzņēmuma/organizācijas dibināšanu

Jaunuzņēmumu atbalstošas institūcijas, organizācijas un uzņēmumi

Jaunuzņēmumu atbalstītāji - potenciālie investori, mentori, ideju autori utt.
Mācību saturs:
Uzņēmuma komunikācijas mērķi un kanāli
Ko es mēģinu uzrunāt, pārliecināt? Mērķauditorijas nozīme komunikācijā
Caurspīdības trūkums un tā ietekme uz uzņēmuma tālāko attīstību
Atgriezeniskas saiknes (feedback) veidošana un tās nozīmīgums jaunuzņēmumā
Lielākās un biežākās kļūdas jaunuzņēmumu komunikācijā un kā tās atrasināt
Kritika kā daļa no komunikācijas un kādēļ kritika ir "laba lieta"
Fokuss uz svarīgo - piemērotās un nepieciešamās informācijas atlase
Ieteikumi darbā ar medijiem
Veidi kā komunicēt par jaunuzņēmumu bez maksas
"Talk The Talk, Walk The Walk" – labākā recepte panākumiem komunikācijā
Apmācības vada: Eva Cildermane
  • Ekonomikas bakalaura grāds Tousonas Universitātē (Towson University) ASV
  • Maģistra grāds plānošanā un attīstībā Kanādā, University of Guelph
  • Profesionālā maģistra studijas University of Oxford
  • No Kanādas mārketinga pakalpojumu flagmaņa uz vecākā programmu vadītājas amatu Eiropas Mikrofinanšu tīklu Briselē.
  • No Briseles caur Toronto Kanādā līdz Silīcija ielejai ASV – korporatīvas attīstības un komunikāciju vice prezidente Silīcija ielejas nekustamā īpašuma tehnoloģiju (proptech) uzņēmumā "Propy", kas atzīts par Pasaules Ekonomikas Foruma tehnoloģiju pionieri 2021.
  • No Silīcija ielejas atgriešanās Briselē, lai vadītu Eiropas Komisijas sistēmā esošā Eiropas Jaunatnes Foruma komunikāciju un ārējo sakaru departamentu. Ar Foruma komunikāciju tika uzrunāti un pārstāvēti 40 miljoni cilvēku Eiropā, bet netieši – apmēram 150 miljoni.
Mācībās meklēsim atbildes uz jautājumiem:
Vai komunikācija ietekmē jaunuzņēmuma (start-up) panākumus?
Kādēļ komunikācija ir jaunuzņēmuma mugurkauls?
Vai jaunuzņēmumam galvenokārt ir jāpievērš uzmanība ārējai komunikācijai?
Kādēļ atgriezeniskās saiknes (feedback) veidošana jaunuzņēmumā ir īpaši nozīmīga?
Kā cīnīties ar informācijas pārbagātību un kā izkristalizēt svarīgāko?
Vai mazam jaunuzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas kultūra?
Vai komunikācija ietekmē jaunuzņēmuma zīmolu?