Pārdošanas apjoma palielināšana caur pārdošanas prasmju attīstību
Pārdošanas vadītāja ikdiena ir organizēt pārdevēju darbu un dot pareizu virzienu pārdevēju veicamajām aktivitātēm. Pārdevēju ikdiena ir aktivitātes - kuru mērķis ir sasniegt rezultātu. Rezultāts ir pārdošanas apjoma pieaugums. Taču pārdošanas apjomu var palielināt dažādos veidos. Nepareizs fokuss var palielināt noteiktu pozīciju, bet pārdošanas apjoms var arī nepalielināties vai pat samazināties! Lai sekmētu pārdošanas apjoma pieaugumu ir jāizvērtē, kurš no 4 faktoriem ir jāuzlabo. Tas prasa precīzu analīzi un esošās situācijas izvērtējumu. Ja Tev ir nepieciešams padoms, tad ieplāno laiku Bezmaksas konsultācijai vai ieraksti savu pārdošanas izaicinājumu. Es sazināšos ar Tevi, lai to pārrunātu. Esmu palīdzējis sasniegt ievērojamu pārdošanas apjoma pieaugumu dažādu nozaru uzņēmumiem.
Pārdošanas apjoma pieaugumu ietekmē vairāki faktori
Vidējā darījuma lielums
Cik vidēji EUR gūstam no viena darījuma
Win rate
Cik no visiem potenciālajiem Klientiem spējam konvertēt maksājošos Klientos
Darījumu daudzums
Cik daudz darījumus gūstam noteiktā laika periodā
Pārdošanas cikla ilgums
Cik ilgs laiks paiet, lai potenciālu Klientu (leadu) pārvērstu par maksājošu Klientu
Ar ko sākt? Uz ko fokusēties? Kā panākt uzlabojumus? Kurš no faktoriem ir Tavs ierobežojums?
Saņem Bezmaksa konsultāciju Ievadi savu vārdu, kontaktinformāciju un izaicinājumu! Es sazināšos ar Tevi, lai sekmētu Tavu pārdošanas rezultātu izaugsmi!