Ceļvedis Kiberdrošības jomā
EXCLUSIVE!
Spēle visiem, kas lieto jebkādu viedo ierīci – telefonu, planšeti, datoru - darbā vai mājās
Attīstīsiet kritisko domāšanu
Atpazīsiet top krāpšanās shēmas un paņēmienus
Spēsiet atšķirt godīgus darījumus no negodīgiem
Kāpēc?
Latvijas Finanšu nozares asociācija saskaitījusi, ka 2022.gadā ar telefonkrāpšanu, investīciju krāpšanu un cita veida krāpšanu no Latvijas četru lielāko banku klientiem izkrāpti 12 036 867 EUR.
Identificēto krāpšanas gadījumu skaits 5354.

Ja Jums šķiet, ka tas neattiecas uz Jums un Jūsu kolēģiem, steigšos Jūs apbēdināt – attiecas. Tas attiecas uz visiem, kas lieto jebkādu viedo ierīci – telefonu, planšeti, datoru u.c. darbā vai mājās. Laikā, kad praktiski visu var izdarīt attālināti, izmantojot viedās ierīces, būtiski palielinājušies riski uzķerties uz krāpnieku shēmām – gan tieši, gan netieši mērķētām, gan darbā, gan mājās, gan esot ceļā.

Spēle ir lielisks mācīšanās veids, jo tā ļauj cilvēkiem iegūtās zināšanas uzreiz pielietot praksē, tādā veidā iegūstot šīs informācijas pielietošanas pieredzi.

Caur spēli dalībnieki vieglā un nepiespiestā veidā mācās atpazīt godīgas situācijas no krāpnieciskām, attīsta kritisko domāšanu tādā apjomā, lai ikdienā spētu droši lietot viedās ierīces, lietot internetu un zināt, kad un ko drīkst darīt, kādu informāciju un cik daudz var izpaust trešām personām.
Mācību programma
2021. gadā iegūts Latvijas Republikas Aizsardzības ministrijas goda rakstu par izglītojošas galda spēles "Kurš ir krāpnieks?" izveidi, kas izglīto cilvēkus par krāpšanas shēmām un mehānismiem virtuālajā un reālajā dzīvē
9:00 - 12:00
Teorētikā daļa
  • Aktuālās krāpšanas shēmas un veidi, triki;
  • Pazīmes, kas liecina par iespējamu krāpšanu;
  • Kur un kā pārbaudīt informācijas patiesumu;
  • Ieteikumi, kā rīkoties potenciālās vai notikušas krāpšanas gadījumā;
  • Kiberdrošība darba vietā
13:00 - 16:00
Praktiskā daļa - Spēle
Teorijā iegūtās zināšanas tiek nostiprinātas praksē caur spēli: "Kurš ir krāpnieks?"
16:00 - 16:30
Mācību noslēgums
Spēles noslēgumā ir 2 uzvarētāju komandas:
  • Naudas magnāts – komanda, kura spēlēs laikā ir vismazāk uzķērusies uz krāpnieciskiem piedāvājumiem
  • Sociālo attiecību guru – komanda, kura spēles laikā ir atpazinusi visvairāk godīgas situācijas
Pasniedzēju atgriezeniskā saite, dalībnieku refleksija, rekomendācijas dalībniekiem
Inga Pinka
Santa Sauliņa
Vairāku gadu pieredze finanšu jomā – gan noziedzīgi iegūtu līdzekļu un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas jomā, gan maksājumu un elektroniskās naudas iestāžu un FinTech uzņēmumu uzraudzības jomā. Darba pieredze gūta AS Swedbank, Finanšu un kapitāla tirgus komisija, Latvijas Banka
No 2003. gada līdz šim brīdim darbojusies finanšu jomā. Zināšanas un pieredze patēriņa un hipotekāro kredītu jomā gan no kreditēšanas, gan uzraudzības puses. Optimizējusi hipotekārās un patēriņa kreditēšanas procesu. Ir noritējis darbs darījumu uzraudzības un drošības daļā, kur ikdienā bija saskare ar krāpniecības shēmām un upuriem. Darba pieredze gūta vairākos uzņēmumos kā AS Swedbank, AS Citadele banka, AS Delfingroup
Mācības un spēli vadīs


Saņemt piedāvājumu kiberdrošības mācībām un spēlei
Aizpildi pieteikuma formu
Mēs sagatvosim piedāvājumu un sazināsimies
Jautājumu gadījumā zvaniet vai rakstiet +371 29220262 vai viktors@trainify.lv