```
Mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes.
Sīkdatņu iestatījumi
Tehniskās sīkdatnes
Nepieciešamas, lai lietotājs varētu brīvi apmeklēt un pārlūkot tīmekļa vietni un izmantot tās piedāvātās iespējas, tajā skaitā iegūt informāciju par pakalpojumiem. Šīs sīkdatnes identificē lietotāja iekārtu, taču neizpauž lietotāja identitāti, kā arī tās nevāc un neapkopo informāciju. Bez šīm sīkdatnēm tīmekļa vietne nevarēs pilnvērtīgi darboties.
Statistikas sīkdatnes
Disabled
Apkopo informāciju par to, kā lietotājs lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos, lai noskaidrotu, kas interesē vietnes lietotājus, un varētu uzlabot vietnes funkcionalitāti, padarot to ērtāk lietojamu. Statistikas sīkdatnes identificē tikai lietotāja iekārtu, taču neizpauž lietotāja identitāti.
Mērķa sīkdatnes
Disabled
Izmanto, lai apkopotu informāciju par lietotāja apmeklētajām tīmekļa vietnēm un piedāvātu tieši konkrētam lietotājam interesējošus Trainify pakalpojumu.
Pārdošanas prasmes
Pārdevējiem, kuri vēlas efektīvi pārvaldīt Klientu gaidas un noslēgt ienesīgus darījumus
23. maijs, klātienē - Mercure Hotel, Elizabetes ielā 101, Rīga, 9:00 - 17:00
Apgūsiet un pilnveidosiet principus B2B un B2C pārdošanā
Ikdienā pielietojamas zināšanas un "ceļa maize" turpmākai attīstībai
Samazināsiet bailes veikt pārdošanas zvanus un uzrunāt Klientus tiekoties klātienē
Par kursu
Viena no pasaules vecākajām profesijām balstās uz vajadzības pēc resursiem, komunikācijas, un savstarpējas sadarbības. Mēs esam domesticējuši dzīvniekus, izveidojuši valstis, nofotografējuši zemeslodi no kosmosa, un radījuši internetu. Tas viss pateicoties spējai saprasties un sadarboties. Atslēga uz baiļu uzvarēšanu, labāku komunikāciju, un ienesīgākiem darījumiem ir izpratnē par sevi, kā indivīdu, un mums, kā cilvēkiem. Pieredze un praktiskas zināšanas no pārdevēja ar vairāk, kā 15 000 pārdošanas zvaniem aiz muguras.
Mācību programma
23.maijs no 9:00 līdz 17:00
Dalības maksa 250 EUR + PVN
Mercure Hotel, Elizabetes ielā 101
Pusdienas, kafijas pauzes ar uzkodām un autostāvvieta iekļauta dalības maksas cenā
Pārdošana 101
Trīs nemirstīgie pamatprincipi
Bailes ir normāli!
Praktiski par klienta izpēti

Uzdevums:
Potenciālo Klientu izpētes čeklistes izveide
Ekonomika pārdevējiem
Ko var, un ko nevar ietekmēt
Augsta ienesīguma aktivitātes
Efektivitāte vs Produktivitāte
Rezultāti un to nomērīšana
Balss, ķermeņa valoda un pielāgošanās
Balss un stāja
Valodas vēsture
Zvana mērķis



Uzdevums:
Zvana mērķa formulēšana
Pirmā iespaida radīšanas tehhnikas
Komunikācija un valoda
Konfliktu risināšana
Vēlme būt sadzirdētam
Mērķtiecīgi jautājumi



Uzdevums:
Klientu vajadzību izzināšanas karte
Pārdevēja atbildība
Atbildība pret klientu
Atbildība pret sevi
Atbildība pret biznesu
Pārdošanas aktivitāšu laika plānošana
Uzdevums:
Pārdošanas aktivitāšu prioritizēšana
Pārdošanas aktivitāšu laika plāna izveide
Mārcis Ļaksa
Veikti vairāk kā 15 000 pārdošanas zvani.

Pārdošanas profesijas praktiķis, vērotājs un entuziasts. Pieredze B2B, B2C, B2G pārdošanā Baltijas valstīs un Eiropā, no telekomunikācijām un "lietu interneta" līdz finanšu pakalpojumiem un investīcijām. No gala lietotājiem līdz partneriem un distributoriem.

Teiciens "curiosity trumps status" trāpa tieši mērķi. Vienmēr klātesoša vēlme dzirdēt cilvēku stāstus, motivāciju, pārdzīvojumus. Vēstures grāmata, kā labākā lasāmviela - gan erudīcijai, gan izpratnes vairošanai.

Ilggadīga pieredze uz skatuves amatieru teātros Rīgā, Liepājā un Jelgavā.
Rezervēt dalību mācībās
Aizpildi pieteikuma formu
Mēs rezervēsim Jūsu dalību mācībās
Nosūtīsim rezervācijas apstiprinājumu un rēķinu par dalību
Jautājumu gadījumā zvaniet vai rakstiet +371 29 220 262 vai viktors@trainify.lv